maandag 20 november 2017

Babyboom met Powergel

Twee babyboomnagels met Powergel bij mezelf zetten ging nog niet helemaal vloeiend. Maar vandaag was helemaal een uitdaging. Mijn eerste klant voorzien van babyboom nagels met Powergel. Bijna alle acryl verwijderd en toen zo dun mogelijk geprobeerd de gel, white (104204) en nude (104203), aan te brengen. En als laatste nog pink (103201) over de gehele nagel aangebracht. Na het in model vijlen heb ik een laagje Soak Off topgel aangebracht en had ik een heel tevreden klant tegenover mij zitten. Ikzelf zie nog wel verbeterpunten, maar het begin is er. Ik vind babyboom met acryl op het moment gewoon nog makkelijker, maar wil het ook goed onder de knie krijgen met Powergel. Dus ik geef niet op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana