dinsdag 13 juni 2017

Nieuw: Broken Glass

Eén van de nieuwe producten van Magnetic is de Broken Glass glitter. Vandaag heb ik dit al bij een klant gebruikt. Ik was nog een beetje onwennig over hoe ik het het beste kan gebruiken. Deze klant wilde graag french manicure nagels en op de witte rand de Broken Glass (Auroa Berealis 118829) glitter. Nadat de nagels af waren heb ik een dun laagje Magnetic Ultra Top Gel (104138) aangebracht. En in de nog natte gel de glitters gelegd. Uitharden en toen een laagje Soak Off topgel (105002) aangebracht. Alleen staken er nog wel glitterdeeltjes uit, die ik met een white block heb weg gevijld. En toen de nagels afgewerkt met nog twee laagjes topgel. Het resultaat is een erg mooie french manicure nagel met een beetje bling. Ik denk dat deze glitter zich ook heel goed met acryl laat verwerken. Binnenkort nog verder experimenteren met deze mooie glitter. Dus wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana